Després d’haver visitat dos Centres d’Interpretació a La Fatarella i a Vilalva dels Arcs i sense una planificació prèvia, vam cercar un restaurant per dinar. Vam desplaçar-nos fins a Batea que era el nostre proper destí per anar a visitar el Centre d’interpretació Hospitals de Sang.
Mai ens havia passat, però va ser impossible trobar un lloc on poder dinar. L’únic lloc obert era ple i no feien un segon torn de dinars. Després de no trobar cap mes lloc obert, decidirem apropar-nos a Caseres, prop d’un altre dels nostres objectius, però l’únic restaurant que vam localitzar era tancat.
Ja amb urgències perquè el temps corria, decidirem creuar la frontera i entrar a Terol (Aragó) a la comarca del Matarranya, concretament al poble de Calaceite. Vam aturar-nos al primer lloc que identificarem com un restaurant i que s’anomenava Los Cazadores.