A la sortida del 18 de desembre, en Benet i jo
vam decidir visitar Tarragona. Després d’esmorzar, vam començar per la visita a
la catedral. El títol oficial de la Catedral de Tarragona és el de Santa
Església Catedral Basílica Metropolitana i Primada de les Espanyes, i està
dedicada a santa Tecla. El 3 d'abril de 1905 va ser declarada Monument
Nacional. És també Bé Cultural d'Interès Nacional (BCIN).
23/12/18
16/11/18
Castell de Cardona (Cardona - Bages)
Un cop visitada la muntanya de sal al matí i després de dinar
en un carreró del casc antic de la vila, vam anar a visitar el monumental
castell de Cardona. El Castell de Cardona ofereix la possibilitat de recórrer
la fortalesa moderna, així com les parts del vell castell comtal, com la Torre
de la Minyona i l'excepcional col·legiata de Sant Vicenç, joia del romànic
llombard català.
Restaurant Eclipse (Cardona - Bages)
Després de la visita al Parc Natural de la Muntanya de Sal, vam anar a dinaer al casc antic de Cardona. Com no havíem programat cap restaurant, i en trobar-nos publicitat al cotxe, vam decidir fer-ho al Restaurant Eclipse.
La muntanya de sal (Cardona - Bages)
Aquest mes, en Benet i jo, vam decidir deixar les terres de
l’Ebre i endinsar-nos a la Catalunya central. En Benet m’havia comentat que
volia conèixer la muntanya de sal de Cardona i jo sempre que havia estat en
aquesta població, m’havia quedat amb les ganes de visitar el castell. Així
doncs, heure la mare i els pardalets.
19/10/18
Fort d'en Blario (Batea - Terra Alta)
El Fort d'en Blario és un espai històric de Batea que forma
part de la línia defensiva dels Algars. Mostra l’intent de la Generalitat de
bastir una línia de foc d’artilleria sobre l’Aragó des de diferents posicions
privilegiades.
Els Barrancs (Vilalba dels Arcs - Terra Alta)
L’espai històric dels Barrancs, partida agrària de Vilalba
dels Arcs, forma part de la línia defensiva que les forces republicanes van
establir entre aquesta població i la de la Pobla de Massaluca.
Mirador de Bassot "cota 452" (Vilalba dels Arcs - Terra Alta)
Quatre Camins (Vilalba dels Arcs - Terra Alta)
Restaurant Oniria (Gandesa - Terra Alta)
Després de la visita al poble vell de Corbera d’Ebre i de
nou a Gandesa, en Benet i jo vam decidir provar un nou restaurant d'aquesta localitat. Així doncs,
vam localitzar el Restaurant Oniria, i hi vam fer cap.
El “Poble Vell” (Corbera d’Ebre - Terra Alta)
En la nostra sortida del 2 d'octubre, en Benet i jo, no ho vam dubtar i vam adreçar-nos en primer
lloc al poble vell de Corbera d’Ebre per visitar aquest espai que se’ns havia
resistit fins aleshores.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



